Oversikt

Vår refusjons- og returpolicy varer i 30 dager . Hvis det har gått 30 dager siden kjøpet ditt , kan vi ikke tilby deg full refusjon eller bytte .

For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Det må også være i originalemballasjen.

Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen.

Hvis du blir godkjent, vil tilbakebetalingen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen 15 dager.

Forsinket eller manglende refusjon

Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.

Ta så kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt publisert.

Ta deretter kontakt med banken din. Det er ofte noe behandlingstid før refusjon bokføres.

Hvis du har gjort alt dette og du fortsatt ikke har mottatt refusjonen ennå, vennligst kontakt oss på alexander@urbanmat.no

Bytte

Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet. Dersom du trenger å bytte den til samme vare, send oss ​​en epost på alexander@urbanmat.no og send varen din til: Urbanmat.no Adolf Hougs veg 1 2816 Gjøvik.

Frakt og retur

For å returnere produktet, bør du sende produktet til: Urbanmat.no Adolf Hougs veg 1 2816 Gjøvik.

Du vil være ansvarlig for å legge ut for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes om det er feil på en vare.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det kan ta før bytteproduktet ditt når deg, variere.

Kontakt oss på alexander@urbanmat.no for spørsmål knyttet til refusjoner og returer.